Kijken
naar wat er nodig is

Kijken naar wat er nodig is. Daar zijn onze trainers van Wervelkind goed in.

Waardevol

Bij iedere training die Wervelkind geeft, kijken Rachelle en Susanne naar wat er nodig is. Welke vraag ligt er? Wie zijn de deelnemers? Hoe kunnen we hen het beste meenemen in zo’n training om deze waardevol voor iedereen te laten zijn? Die vragen worden, samen met de opdrachtgever, bekeken en beantwoord zodat de Wervelkind de trainingen hierop kan laten aansluiten.

Met elkaar

Dat er, ook op dit gebied, niet alleen extern een beroep op de trainers wordt gedaan, bewijst een afspraak deze week.
Bij Alterius wordt op dit moment gewerkt aan een nieuw Koersplan voor de organisatie. Een kick-off van dit proces vond eerder al plaats, waarbij de hele organisatie actief aan deelnam. Nu de eerste inzichten voorzichtig helder worden, wil de organisatie graag feedback van haar medewerkers. En dus rijst de vraag: ‘hoe nemen we onze collega’s hierin zoveel mogelijk mee?’

Het is dan ook niet meer dan logisch dat Alterius deze vraag intern neerlegt bij de trainers van Wervelkind die hierin de ervaring en expertise hebben. Met elkaar, voor elkaar!