Start interim-bestuurder

Begin december hebben we u laten weten dat Taco Bisscheroux na 12 jaar onze organisatie gaat verlaten per 1 maart aanstaande.
Ik ben als voorzitter van de Raad van Toezicht blij u, ook namens de overige leden van de raad, mee te kunnen delen dat Jan Paul ten Brink deze interim-periode voor zijn rekening gaat nemen.

Start interim-bestuurder

Vanaf 1 februari is Jan Paul ten Brink benoemd als interim-bestuurder bij Alterius. Jan Paul is een ervaren interim-bestuurder in het (speciaal) onderwijs. Wij zien daarom het komende half jaar met vertrouwen tegemoet.

Taco stapt per 8 februari terug als bestuurder en legt zijn taken met vertrouwen neer. Jan Paul neemt dan formeel het stokje over, waarmee de bestuurlijke continuïteit van Alterius is geborgd. De bestuurlijke vertegenwoordiging en de externe contacten lopen vanaf dat moment via Jan Paul.

Afscheid Taco

De afgelopen twaalf jaar heeft Taco zich getoond als betrokken en bevlogen bestuurder van Alterius die, als dat nodig was, ook buiten de lijntjes durfde te denken en handelen. Taco heeft Alterius in een bijzonder dynamische periode op de kaart gezet, niet alleen in deze regio, maar ook daarbuiten.

Wij danken Taco voor zijn inzet, vastberadenheid voor en betrokkenheid bij onze organisatie en wensen hem veel succes met de volgende stap in zijn loopbaan.

Contact relaties

Gezien zijn opdracht zal Jan Paul in de komende periode een aantal van u al treffen via overleggen of andere afspraken. Mocht u Jan Paul willen bereiken, dan kan dat via mail (janpaul.tenbrink@stichtingalterius.nl) of telefonisch via mobiel nummer 06-21814388.

Onverminderde samenwerking

Ook tijdens deze interim-periode blijft Alterius onverminderd doorgaan met datgene dat het al doet: het best mogelijke onderwijs verzorgen voor onze leerlingen en cursisten. De samenwerking met u als partners en relaties blijft daarin van groot belang.

Wij zien de komende periode als een volgende stap voor onze organisatie, die we met vertrouwen tegemoet gaan.

Heerlen, 3 februari 2021

Guido Kerckhoffs, voorzitter Raad van Toezicht