Schoolspullenpas Leergeld Parkstad

Ken jij het bestaan van Leergeld Parkstad al?
Deze stichting vindt dat élk kind recht heeft op meedoen aan activiteiten op school en een fijne hobby te hebben in hun vrije tijd. Maar soms kunnen ouders het geld voor deze activiteiten niet missen.
En daar komt Leergeld Parkstad om de hoek kijken. Zij kunnen ouders of verzorgers uit de gemeenten Beekdaelen, Brunssum, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Simpelveld of Voerendaal een financiële bijdrage geven.

Schoolspullenpas

Leergeld Parkstad werkt bijvoorbeeld met een schoolspullenpas. Met deze pas kunnen verschillende schoolspullen worden aangeschaft. Bijvoorbeeld pennen, een agenda, een (grafische) rekenmachine, maar ook de gymkleding voor je kind.

Op de schoolspullenpas staat een bedrag van € 80,00 voor de basisschool of € 150,00 voor het voortgezet onderwijs & mbo. Zo krijgt je kind toch alles wat hij of zij nodig heeft op school!

Aanvragen vóór 1 juli

Denk je in aanmerking te komen voor de schoolspullenpas? Vraag 'm dan direct aan.
Dit kan, voor het nieuwe schooljaar 2024-2025, tot 1 juli aanstaande.
Klik hier om meteen naar het aanvraagformulier te gaan.

En, handig om te weten, je kunt tot en met 31 december 2024 spullen kopen met de pas.

Niet alleen schoolspullen

Leergeld Parkstad doet meer. Naast een schoolspullenpas kun je bijvoorbeeld ook een aanvraag doen voor een bijdrage aan scouting, laptop, fiets, kindervakantiewerk, speeltuin-abonnement, zwemles of een andere sport, muziek of theater- of dansles.

Meer weten? Klik hier.

Ook in andere regio's

Stichting Leergeld is ook actief in de regio's Maastricht-Heuvelland en de Westelijke Mijnstreek.
Kijk voor de regels en voorwaarden op hun websites:
Site Stichting Leergeld Maastricht-Heuvelland
Site Stichting Leergeld Westelijke Mijnstreek