Programma symposium

Symposium 'van onder_wijs en jeugd_zorg' 10 jaar Stichting AlteriusOp 18 september aanstaande organiseert Stichting Alterius ter ere van haar 10-jarig bestaan het symposium 'van onder_wijs en jeugd_zorg'. Het symposium staat in het teken van de samenwerking tussen onderwijs en jeugdzorg. Diverse sprekers zullen vanuit hun expertise hun licht laten schijnen op dit onderwerp.
Na afloop drinken we graag met de aanwezigen op een mooie toekomst!

13.00 uur    inloop
14.00 uur    Dolf van Veen, bijzonder hoogleraar en hoofddocent Hogeschool Windesheim
14.45 uur    John Komen, kwartiermaker Garage2020 Brabant
15.30 uur    pauze
16.00 uur    Erik Jongman, psycholoog en psychotherapeut in de jeugdzorg
16.45 uur    Susanne Frissen en Rachelle Prick, leerlingbegeleider en leerkracht bij Stichting Alterius
17.00 uur    informele borrel

Aanmelden?

Iedereen die geïnteresseerd is in het symposium is van harte welkom!
Deelname is gratis, aanmelden verplicht. Aanmelden kan eenvoudig door een mail te sturen naar symposium@stichtingalterius.nl

Het symposium vindt plaats vanaf 13.00 uur in Parkstad Limburg Theaters, locatie Heerlen.