Nieuw:
training (on)opvallend gedrag…en nu?

Welke scholingsvragen leven er bij onze partners, onze klanten? Dat is een vraag die we bij Wervelkind centraal staat. Waar kunnen wij onze expertise inzetten om onze klanten te helpen?

Inspelen op vragen uit de markt

Een van de vragen waar met name onderwijspartners mee te maken krijgen, is het omgaan met verschillen. Soms zijn verschillen gediagnosticeerd, maar heel vaak ook niet. Hoe kun je als professional signaleren wat deze verschillen zijn? En misschien nog wel belangrijker; weet je hoe je met deze verschillen om moet gaan en welke aanpak je moet hanteren? Bewustwording van het eigen gedrag is hierbij een belangrijk uitgangspunt.

Maar altijd op maat!

Deze vragen werden het uitgangspunt voor een nieuwe training: (on)opvallend gedrag…en nu? En net als altijd bij Wervelkind biedt deze training praktische handvatten die direct inzetbaar zijn in de dagelijkse praktijk.
Inmiddels hebben Rachelle en Susanne deze training al verzorgd bij kom Leren. Uiteraard is de inhoud op voorhand besproken met hen en daar waar nodig aangepast aan de situatie bij kom Leren.
Binnenkort reizen Susanne en Rachelle af naar Eijkhagen College en VISTA om een zelfde training te geven. En ook daar is van te voren gekeken waar de training nog verder op maat gemaakt kan worden.
Zo zorgt Wervelkind steeds voor een passende training.

Geïnteresseerd?

Zelf interesse in deze of een van onze andere trainingen?
Bekijk ons aanbod op de site of neem direct contact op!