Niet standaard

Het is maandag na de herfstvakantie en de trainers zijn al volop bezig.
Zo is de locatie voor trainer Rachelle het DaCapo College in Sittard.

Niet standaard

Direct na de vakantie staat er een studiedag gepland voor de medewerkers van DaCapo. Het thema van die dag is ‘Veiligheid’. Wervelkind geeft hierin een bijdrage in de vorm van de workshop ‘Externaliserend gedrag… en nu?’
‘Geen standaard workshop inderdaad,’ vertelt trainer Rachelle. ‘Zoals altijd hebben we ook nu geluisterd naar de specifieke vraag en behoefte van de organisatie. En die vraag lag dit keer op het gebied van ‘opvallend gedrag’. Daar gaan we dan mee aan de slag.’

Betrokken

In twee ronden hadden de medewerkers van DaCapo de mogelijkheid om deel te nemen. ‘In beide groepen was de betrokkenheid enorm hoog, heerlijk!’ glundert Rachelle nog na.
De reacties uit de groepen waren ook heel positief. Allen namen ze iets mee dat ze direct de volgende dag konden toepassen. ‘Het belang wordt gezien en erkend, dat is duidelijk. Het was ook mooi te horen dat een deelnemer aangaf dat eigenlijk iedereen deze workshop zou moeten volgen. We zijn in ieder geval al goed op weg!’, lacht Rachelle.

Meer info?

Meer weten over de mogelijkheden van een workshop tijdens één van jouw studiedagen?
Neem rechtstreeks contact op met Wervelkind.