Laatste week aanmelden symposium

Over twee weken vindt ter ere van het 10-jarig bestaan van Stichting Alterius het symposium ‘van onder_wijs en jeugd_zorg’ plaats. De samenwerking tussen onderwijs en jeugdzorg is deze middag het centrale thema. Sprekers vanuit diverse gebieden van het werkveld zullen hun ervaringen en toekomstbeelden delen.

Na afloop is er een informele borrel waar we de inspirerende verhalen en ideeën van deze middag nog eens de revue kunnen laten passeren.

Aanmelden

Heb je je nog niet aangemeld voor dit event, maar wil je er wel graag bij zijn? Dat kan!
Aanmelden kan nog tot en met 8 september aanstaande door een mail te sturen naar symposium@stichtingalterius.nl

13.00 uur    inloop
14.00 uur    Dolf van Veen, bijzonder hoogleraar en hoofddocent Hogeschool Windesheim
14.45 uur    John Komen, kwartiermaker Garage2020 Brabant
15.30 uur    pauze
16.00 uur    Erik Jongman, psycholoog en psychotherapeut in de jeugdzorg
16.45 uur    Susanne Frissen en Rachelle Prick, leerlingbegeleider en leerkracht bij Stichting Alterius
17.00 uur    informele borrel

Het symposium vindt plaats in Parkstad Limburg Theaters, locatie Heerlen.
Het symposium is SKJ geregistreerd.