Certificaat branchegerichte cursus

VSO De Buitenhof biedt haar leerlingen de mogelijkheid om diverse branchegerichte cursussen te volgen.

Aanbod branchegerichte cursussen

‘En dat varieert van een cursus Sociale Hygiëne, Veilig werken langs de weg tot Motorkettingzaag.’ aldus Roger, leerkracht bij VSO De Buitenhof. De duur van de cursus verschilt. ‘Soms kunnen de leerlingen binnen drie maanden een certificaat halen, maar voor andere cursussen staat weer een heel jaar.’ gaat Roger verder.

Leerlingen vso De Buitenhof behalen certificaat MotorkettingzaagCertificaat volgende stap in ontwikkeling

Afgelopen week stond de afsluiting van de cursus Motorkettingzaag op de planning. ‘Deze vijf knullen hebben deze cursus succesvol afgesloten. Daarmee hebben ze het officiële certificaat behaald. Super!’ vertelt Roger trots. ‘Het is natuurlijk hartstikke mooi als jij straks aan een werkgever al kunt laten zien dat je dit certificaat op zak hebt. Wij proberen onze leerlingen op allerlei mogelijke manieren verder te helpen in hun ontwikkeling. En dit is daar ook weer een mooi voorbeeld van.’