Wervelkind spreekt op symposium

Op woensdag 18 september viert Stichting Alterius haar 10-jarig bestaan met haar partners en relaties met het aanbieden van het symposium 'van onder_wijs en jeugd_zorg'.

Iedereen die geïnteresseerd is in samenwerking tussen jeugdzorg en onderwijs zijn hier van harte welkom!
Deelname aan het symposium is gratis, aanmelden verplicht (symposium@stichtingalterius.nl).

Wervelkind aanwezig

Diverse sprekers zullen gedurende het symposium hun ervaringen en toekomstbeelden delen met de aanwezigen. Tussen deze sprekers ook twee kersverse trainers van Wervelkind, Rachelle Prick en Susanne Frissen. Naast hun trainerschap bij Wervelkind werken zij beiden ook bij Stichting Alterius. Met name vanuit die rol zullen zij deze middag hun verhaal doen.
Uiteraard is er na afloop ruimte om met beide trainers in gesprek te gaan en wellicht ook de mogelijkheden van Wervelkind voor jouw organisatie te verkennen.

Programma symposium

13.00 uur    inloop
14.00 uur    Dolf van Veen, bijzonder hoogleraar en hoofddocent Hogeschool Windesheim
14.45 uur    John Komen, kwartiermaker Garage2020 Brabant
15.30 uur    pauze
16.00 uur    Erik Jongman, psycholoog en psychotherapeut in de jeugdzorg
16.45 uur    Susanne Frissen en Rachelle Prick, leerlingbegeleider en leerkracht bij Stichting Alterius
17.00 uur    informele borrel

Het symposium vindt plaats in Parkstad Limburg Theaters, locatie Heerlen.
Het symposium is SKJ geregistreerd.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor de Alterius Nieuwsbrief

Bedankt voor je inschrijving!