Mooie
verbindingen
versterken

Alterius werkt aan een nieuw Koersplan die een bredere scope heeft dan alleen onze stichting.

Vandaar dat we onlangs onze partners uit onder andere zorg, onderwijs, kinderopvang en gemeente uitnodigden. Het was een middag die in het teken stond van toekomstscenario’s die ieder vanuit zijn expertise en werkveld kon belichten.

Waardevol voor iedereen

Het werd een (cre)actieve middag die, zoals na afloop werd benoemd, waardevol voor álle aanwezigen was. Een middag waarbij partners uit verschillende organisaties en achtergronden uit dezelfde regio elkaar ontmoeten en de dialoog aangaan. We hopen de energie van deze sessie vast te kunnen houden zodat we de mooi verbindingen in onze regio kunnen versterken.

Jefta Bade schetst letterlijk de toekomstscenario's die deze middag door alle aanwezigen werden beschreven.Scenario's schetsen

De scenario’s die zijn beschreven zijn door Jefta letterlijk geschetst.
Deze vormen nu de volgende input voor ons Koersplan dat op deze manier steeds meer vorm krijgt.

Dank aan de collega's van Adelante Zorggroep, INNOVO, Kindante, LVO, SWV VO, Mondriaan, Care4Kidz, ViaJeugd, XONAR, Humankind, gemeente Heerlen, gemeente Meerssen, gemeente Landgraaf, JENS, Praktech en MIK & PIW Groep.