Geslaagde eerste editie Springfest

Meer dan 500 gasten bezochten gisteren de eerste editie van Springfest! Dit festival werd speciaal georganiseerd voor de leerlingen van De Buitenhof en hun familie.

Festivalterrein

Het schoolgebouw werd omgetoverd tot festivalterrein. De bezoekers konden hun hart ophalen aan allerlei activiteiten die waren georganiseerd.
Zo kon je jezelf laten versieren met schmink of glitter(tattoos), maar je kon ook zelf dingen versieren zoals bijvoorbeeld een zonnebril. Ook konden leerlingen zelf buttons maken en prachtige tekeningen of mandala’s. Voor de innerlijke mens was ook gezorgd: van een hartig broodje tot een zoete snack.

Swingen

Op verschillende plekken kon men genieten van live muziek, verzorgd door zowel door onze eigen leerlingen als externe artiesten. En niet alleen bij deze muzikale klanken werd gedanst, ook in onze silent disco én de dans-workshop werden de heupen losgegooid. Voor diegenen die wilden chillen was er overigens een heerlijke relaxruimte ingericht. In de glow-in-the-dark-area konden de leerlingen terecht voor diverse spellen en even verderop werd er een heuse loterij georganiseerd.
Kortom, er was werkelijk voor ieder wat wils!

Tot volgende keer!

We danken iedereen voor zijn aanwezigheid en bijdrage en kijken nu al uit naar een volgende editie! En geniet tot die tijd nog gerust even na met de foto's.