IZEO Koraal (Urmond)

Onderwijs bij IZEO Koraal (Urmond)

IZEO Koraal (Urmond) biedt een thuis aan jongeren (vanaf 12 jaar) met een licht verstandelijke beperking. Zij wonen in diverse behandelgroepen of krijgen thuisbegeleiding van Gastenhof (onderdeel van Koraal). Alle jongeren van Gastenhof krijgen een integraal zorg en onderwijs (IZEO) aanbod vanuit Alterius en Koraal.

IZEO Koraal (Urmond)

Hieronder vindt u de belangrijkste items rondom ons onderwijs (integraal zorg en onderwijs, IZEO) op een rijtje. Zo krijgt u een idee van hoe wij werken en wat wij voor uw kind kunnen betekenen.
Uiteraard staan wij altijd voor u klaar om met u in gesprek te gaan over de mogelijkheden.

Toelating IZEO Koraal (Urmond)

Toelating

De eerste stap naar IZEO Koraal (Urmond) als orthopedagogisch behandelinstituut begint met het aanmelden of doorverwijzen. Hoe ziet de procedure er uit? Stapsgewijs laten we je zien hoe deze verloopt.

Onderwijsprogramma IZEO Koraal (Urmond)

Onderwijsprogramma

Wat kan je kind verwachten wanneer hij/zij bij ons op school start? Hoe ziet het onderwijsprogramma er uit? Is dit programma aan te passen als daar behoefte aan is? Wij vertellen het je graag.

Vervolg IZEO Koraal (Urmond)

Vervolg

Op school is, naast het hier en nu, ook het toekomstperspectief van je kind van belang. Wij vertellen je welke doorstroom- en vervolgtrajecten er mogelijk zijn na IZEO Koraal (Urmond).