IZEO Urmond

Onderwijs bij IZEO Urmond

IZEO Urmond biedt een thuis aan jongeren (12 tot 27 jaar) met een licht verstandelijke beperking. Zij wonen in diverse behandelgroepen of krijgen thuisbegeleiding van Gastenhof (onderdeel van Koraal). Alle jongeren van Gastenhof krijgen een integraal zorg en onderwijs (IZEO) aanbod vanuit Alterius en Koraal.

IZEO Urmond

Om u als verwijzer op de hoogte te brengen van de mogelijkheden van ons aanbod (integraal zorg en onderwijs, IZEO) hebben wij de belangrijkste items voor u op een rijtje gezet. Zo krijgt u een indruk van hoe wij te werk gaan en wat wij voor uw leerling kunnen betekenen.
Uiteraard staan wij altijd voor u klaar om met u in gesprek te gaan over de mogelijkheden.

Toelating IZEO Urmond

Toelating

De eerste stap naar IZEO Urmond als orthopedagogisch behandelinstituut begint met het aanmelden of doorverwijzen. Hoe ziet de procedure er uit? We laten u zien hoe deze verloopt.

Onderwijsprogramma IZEO Urmond

Onderwijsprogramma

Wat kan uw leerling verwachten wanneer hij/zij bij ons op school start? Hoe ziet het onderwijsprogramma er uit? Is dit programma aan te passen als daar behoefte aan is? Wij vertellen het u graag.

Vervolg

Bij het kiezen van de juiste school is, naast het hier en nu, ook het toekomstperspectief van uw leerling van belang. Wij vertellen u de mogelijkheden in doorstroom- en vervolgtrajecten na IZEO Urmond.