IZEO Urmond

Onderwijs bij IZEO Urmond

IZEO Urmond biedt een thuis aan jongeren (12 tot 27 jaar) met een licht verstandelijke beperking. Zij wonen in diverse behandelgroepen of krijgen thuisbegeleiding van Gastenhof (onderdeel van Koraal). Alle jongeren van Gastenhof krijgen een integraal zorg en onderwijs (IZEO) aanbod vanuit Alterius en Koraal.

IZEO Urmond

Hieronder vindt u de belangrijkste items rondom ons onderwijs (integraal zorg en onderwijs, IZEO) op een rijtje. Zo krijgt u een idee van hoe wij werken en wat wij voor uw kind kunnen betekenen.
Uiteraard staan wij altijd voor u klaar om met u in gesprek te gaan over de mogelijkheden.

Toelating

De eerste stap naar IZEO Urmond als orthopedagogisch behandelinstituut begint met het aanmelden of doorverwijzen. Hoe ziet de procedure er uit? Stapsgewijs laten we u zien hoe deze verloopt.

Onderwijsprogramma

Wat kan uw kind verwachten wanneer hij/zij bij ons op school start? Hoe ziet het onderwijsprogramma er uit? Is dit programma aan te passen als daar behoefte aan is? Wij vertellen het u graag.

Vervolg

Op school is, naast het hier en nu, ook het toekomstperspectief van uw kind van belang. Wij vertellen u welke doorstroom- en vervolgtrajecten er mogelijk zijn.