Update - 20 mei

Op 19 mei maakte de regering de nieuwe maatregelen in strijd tegen het coronavirus bekend. Een deel van de versoepeling van maatregelen heeft direct effect voor onze scholen.

Vso-scholen starten weer!

Met ingang van 2 juni mogen de vso-scholen weer open! Wat we hoopten, gaat nu ook écht gebeuren.
Onze jongeren mogen weer naar school. Maar, ook nu gelden er regels en richtlijnen.
De afgelopen weken heeft ons team al plannen gemaakt over hoe het onderwijs eruit zal gaan zien.

Zodra bekend is hoe het onderwijs precies wordt vormgegeven, zullen onze leerlingen en hun ouders/verzorgers hiervan persoonlijk op de hoogte worden gebracht.

So-scholen

Voor onze leerlingen op het so verandert er eigenlijk niets.
Vanaf 11 mei zijn de klassen, volgens de richtlijnen van het RIVM, al opgestart en dat verloopt prima.
Omdat de groepsgrootte van onze klassen niet heel groot is, zijn onze leerlingen vanaf de herstart weer alle dagen naar school kunnen gaan.

Ook Praktech gaat weer open

Met ingang van 2 juni mag Praktech weer open! Waar we hoopten, gaat nu ook écht gebeuren. Onze cursisten mogen weer komen. Maar, ook nu gelden er regels en richtlijnen. De afgelopen weken heeft ons team al plannen gemaakt over het geven van de cursussen eruit zal gaan zien. Vanuit de overheid ontvangen we nog een protocol en daar zullen we ons eigen plan aan moeten toetsen.

Zodra bekend is hoe de cursussen precies worden vormgegeven, zullen onze cursisten en hun begeleiders hiervan persoonlijk op de hoogte worden gebracht.